De spirituele betekenis van vergeving

Indringende beschouwing over een van de dringendste vraagstukken van onze tijd, vanuit de geesteswetenschap bezien. Aan de hand van zeven eigentijdse voorbeelden beschrijft Sergej Prokofieff in dit boek een moderne weg tot vergeving, als complement van de gangbare antroposofische scholingsweg. Daarbij laat hij zien hoe vergeving ons dichter bij de etherische Christus brengt. Zo blijkt in de vraag naar vergeving de vraag tot uitdrukking te komen, waar elke mens tegenwoordig voor komt te staan: de Christusvraag. Op deze weg is Rudolf Steiner ons op indrukwekkende wijze voorgegaan. Wil de Antroposofische Vereniging het haar gestelde doel verwerkelijken, dan zal ook zij deze weg moeten gaan.

Is De spirituele betekenis van vergeving het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De spirituele betekenis van vergeving