Sprookjes van overal

Gelezen 7 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0

In het derde deel van De sprookjesverteller vertelt meesterverteller en groot illustrator Thé Tjong-Khing spannende nieuwe sprookjes die van heinde en verre komen.

De spannende nieuwe sprookjes in De sprookjesverteller – Sprookjes van overal komen van heinde en verre: uit Scandinavië, Frankrijk, Italië en zelfs Japan. Zoals we van bekroond illustrator en meesterverteller Thé Tjong-Khing gewend zijn, is ook dit prachtdeel voorzien van beeldschone illustraties vol omineuze spanning en ironie. De (voor)lezers zullen op het puntje van hun stoel zitten!

Thé Tjong-Khing Thé Tjong-Khing is een groot illustrator en won naast de Max Velthuijs-prijs 2010 onder meer drie Gouden Penselen, een Zilveren Penseel en de Woutertje Pieterseprijs. Ook is hij een meester in het vertellen van verhalen. In de serie De sprookjesverteller herschrijft hij bekende sprookjes op een zodanige manier dat zelfs kleuters ervan kunnen genieten.

Kind & Jeugd
Verhalen en sprookjes