De stamboom

De stamboom

Gelezen 80 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 181 Favoriet 3 Recensies 17
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Newsroom 2 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0
Liz Catalano is in shock als een DNA-test uitwijst dat ze geadopteerd is. Ze besluit op zoek te gaan naar familieleden van haar biologische ouders. Maar dan staan er FBI-agenten voor haar deur. Haar DNA toont namelijk overeenkomsten met dat van een seriemoordenaar die tot op de dag van vandaag nog niet gepakt is.
De Tri-State Killer is ongrijpbaar: al veertig jaar lang komt hij weg met het ontvoeren en vermoorden van jonge vrouwen. Op de plaatsen delict laat hij geen enkel spoor achter, waardoor de politie volkomen in het duister tast.
Liz besluit zelf op onderzoek uit te gaan, waardoor niet alleen een familiegeheim wordt onthuld, maar ze ook de aandacht van de Tri-State Killer wekt. Is het een zoektocht met een gruwelijk einde of pakt Liz een ondoorgrondelijke seriemoordenaar?

Literaire thriller
Harpercollins
10 augustus 2021
10 augustus 2021

Slappe, afgeraffelde plot

door: Barbara 2 likes ebook

Steph Mullin en Nicole Mabry werken allebei achter de schermen in de televisiewereld. Ze ontmoetten elkaar in 2012 en ontdekten elkaars passie voor schrijven en true crime. De stamboom, vertaald door  Ingrid Zweedijk, is hun eerste gezamenlijke thriller.

Liz Catalano deelt samen met haar nicht...

Reacties op: De stamboom