De taal van tranen

David Runcorn
We huilen allemaal wel eens, maar we praten daar maar weinig over. En als we het er al over hebben, is het meestal in relatie tot pijn en verdriet. David Runcorn put uit een lange Christelijke traditie als hij tranen een geschenk met een diepe betekenis noemt. In de vroege eeuwen van de kerk werden tranen gezien als een geschenk van de Heilige Geest en als een belangrijk onderdeel van het (gebeds) leven. Jezus zegt dat de treurenden zullen worden getroost en gezegend. In dit boek onderzoekt David Runcorn wat de rol is van huilen bij het verwerken van verdriet, onzekerheid en angst.

Is De taal van tranen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De taal van tranen