De tovenaar in mijn schuur

’s Werelds grootste middeleeuwse tovenaar Merdijn wordt wegens slecht gedrag verbannen naar de 21e eeuw. Hij staat op het punt een hele hoop problemen te veroorzaken voor Rose, een twaalfjarig meisje dat haar gebroken familie probeert te herenigen. Wanneer Rose en Merdijn elkaar tegen het lijf lopen, besluit zij hem te helpen met het ontdekken van de wonderen van de moderne wereld - zo leert ze hem dat een toilet geen wastafel is en je er NIET je gezicht in moet wassen – in ruil voor Merdijns magie om haar familie bij elkaar te krijgen. Nu hoeven ze hem alleen maar in de schuur te verstoppen zonder dat Rose’s moeder het merkt, Merdijns magische staf op te sporen en een manier te vinden om Merdijn terug te sturen door de tijd naar de donkere middeleeuwen. Wat zou er mis kunnen gaan..?

Recensies (2)

Meer recensies

Is De tovenaar in mijn schuur het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De tovenaar in mijn schuur