De tragische geschiedenis van mijn succes

Life is larger than soap! Na een bijna fatale val besluit Max, in de gedwongen bewegingloze periode van haar herstel, haar leven totaal te gaan veranderen. Want ondanks het feit dat ze alles mee heeft - geld, talent en een goddelijk lichaam - is ze niet gelukkig. Ze besluit haar droom om actrice te worden te verwezenlijken, en met wat hulp, lessen en goede handboeken (Acteren kun je leren) lukt het haar een rol in een bekende soap te bemachtigen. Maar naarmate haar succes groeit, begint haar eigen leven beangstigend veel op een soap te lijken, met minnaars met vreemde seksuele voorkeuren en een ongeneeslijk zieke moeder. Als ze dan ook nog gechanteerd wordt, moet er opnieuw iets in haar leven gebeuren. Is haar succesvolle bestaan als soapster nog te redden? De tragische geschiedenis van mijn succes is een brutale, eigentijdse roman over liefde en leugens, eenzaamheid en passie. Elle van Rijn is bekend als actrice. Ze studeerde aan de toneelacademie in Maastricht. Ze speelde in verschillende theaterstukken en musicals. De laatste drie was ze te zien in Goede Tijden, Slechte Tijden. Slechte Tijden. De tragische geschiedenis van mijn succes is haar romandebuut.

Recensies (1)

Is De tragische geschiedenis van mijn succes het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De tragische geschiedenis van mijn succes