De verdwenen meisjes van Willowbrook

De verdwenen meisjes van Willowbrook

Rank 336 Gelezen 36 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 126 Favoriet 2 Recensies 4
Literatuur & Romans Topics 1

De verdwenen meisjes van Willowbrook van Ellie Marie Wiseman gaat over de tweeling Sage en Rosemary Winters. Sage en Rosemary lijken ontzettend op elkaar, maar Sage heeft altijd geweten dat er iets met haar zusje aan de hand was, dat ze beschermd moest worden. Nadat Rosemary overleden is aan een longontsteking mist Sage haar verschrikkelijk.

Maar als Sage zestien is ontdekt ze dat haar zusje helemaal niet overleden is. Ze is lang geleden naar de grimmige Willowbrook State School gestuurd, een instelling voor kinderen met een beperking. Sage gaat op onderzoek uit, vastbesloten haar zusje te vinden. Maar als ze eenmaal binnen is blijkt Rosemary spoorloos verdwenen…en denkt iedereen dat zij Rosemary is. Kan ze ooit nog ontsnappen?

Mozaiek
06 december 2022