De verdwenen prinses van Geografie

Gelezen 14 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 21 Favoriet 1 Recensies 8
Fantasy & SF Spots 6 Top25's 1   Topics 0

Mijn lieve Alice,
Ontelbare keren heb jij al gehoord over de legende van de verdwenen prinses van Geografie. Volgens de overlevering is zij door een spinnenbeet in slaap gevallen, waarna niemand meer iets van haar heeft vernomen. Sommigen zeggen dat zij in haar slaap is overleden. Anderen geloven dat zij, volgens de voorspelling, na honderd jaar door een prins is wakker gekust. Er zijn er zelfs bij die beweren dat zij momenteel nog ergens rondloopt. Hetgeen ik jou heden ga vertellen, is het ware verhaal achter de legende, een verhaal dat zonder jou heel anders was gelopen en waarschijnlijk niet eens had bestaan.

Lezers over De verdwenen prinses van Geografie:
-Meeslepend verhaal met een goed plot.
-Verschillende sprookjes verrassend verweven.
-Prettig te lezen door de korte hoofdstukken.

Liesbeth Jochemsen (Zeist, 1987) schrijft al van jongs af aan. Met het verschijnen van De verdwenen prinses van Geografie is haar grote droom uitgekomen. Liesbeth is getrouwd, woont in Olst en werkt als laborant. Je kunt haar volgen via www.facebook.com/liesbethjochemsen.
Lees ook Het goud van de Gelaarsde Kat (2017), het zelfstandig te lezen vervolg op dit boek.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy