Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
De vereniging van linkshandigen

VN:

De vereniging van linkshandigen

Rank 4324 Gelezen 215 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 140 Favoriet 5 Recensies 6
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 6   Topics 0

Het is eind jaren zestig wanneer een paar linkshandige jongens onder leiding van de jonge Marten Winckelstroop besluiten een vereniging op te richten omdat hun leerkracht hen dwingt met rechts te schrijven. In de jaren negentig brandt een pension af, waarbij tijdens een reünie voormalige leden van de genoemde club omkomen. De zaak wordt gesloten, tot de politie jaren later een bij werkzaamheden opgegraven lijk met de cold case in verband brengt. De hulp van de gepensioneerde inspecteur Van Veeteren wordt ingeroepen om het onderzoek te heropenen.

Literaire thriller
De Geus
04 juni 2019
24 juni 2019
9789044541915 , 9789044541922

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Greet Braem

De grote literaire helden van Nesser

door: Rolf Bos 1 reactie

We hadden ons er al lang bij neergelegd dat er een eind was gekomen aan de levens van commissaris Van Veeteren en Gunnar Barbarotti, de twee fictieve helden uit het rijke oeuvre van de Zweedse misdaadschrijver Håkan Nesser. Maar ziet, 16 (!) jaar na de tiende ‘Van Veeteren’ (Van Veeteren en de Zaak...

Reacties op: De vereniging van linkshandigen