De verre echo

Rank 3496 Gelezen 117 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 62 Favoriet 12 Recensies 8
Thrillers & Spanning   Topics 0
Schotland, december 1978
In een sneeuwstorm diep in de nacht lopen vier studenten met een dronken kop naar huis. Bij toeval komen ze terecht bij het toegetakelde lichaam van een jonge vrouw. Rosie Duff is verkracht en voor dood achtergelaten op een eeuwenoude begraafplaats. En de enige verdachten zijn zij, de vrienden die haar gevonden hebben. Vijfentwintig jaar later wordt de nooit opgeloste zaak-Rosie Duff opnieuw door de politie ter hand genomen. Maar tegelijkertijd gaat er iemand met een heel ander idee over gerechtigheid tot actie over.

Thriller
Uitgeverij Luitingh-Sijthoff B.V.
24 mei 2004
01 mei 2010

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Sister Isabella

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Niet voor niets behoort Val McDermid tot de absolute top van het hedendaagse misdaadgenre.

door: Sander (Hebban Crew) 1 like
Na het lezen van Het profiel heb ik Val McDermid linea recta toegevoegd aan mijn lijstje favoriete misdaadauteurs. Sindsdien kijk ik uit naar ieder nieuw boek van de Engelse schrijfster. De verre echo is haar nieuwste en verscheen onlangs in Nederlandse vertaling.

De verre echo brengt ons 25 jaar...

Reacties op: De verre echo