Kunstgreep

'Ik weet niet veel van kunst, maar ik weet wel waar ik niet van hou. Ik hou niet van schilderijen die op de loop gaan nadat ik een bewakingssysteem voor ze heb aangelegd. En daar moet ik al helemaal niets van hebben als ik net mijn compagnon voor twee maanden naar onze tegenvoeters heb gestuurd met de geruststellende verzekering dat ik tijdens zijn afwezigheid alles in de hand kan houden.'

Privedetective Kate Brannigan zit weer eens behoorlijk in de nesten. Net als ze er helemaal alleen voorstaat, wordt uit de collectie van Henry Naismith een waardevolle Monet gestolen. Terwijl zijn landgoed Birchfield door Mortenson & Brannigan is beveiligd. Kate gaat uiteraard op onderzoek uit en haar vriend Richard besluit haar op zijn eigen manier te 'helpen'. De speurtocht voert via het Kanaal naar Antwerpen en naar de villa San Pietro in Noord-Italie. Kate Brannigan is Engelands snelst pratende, kickboksende, Chinees etende vrouwelijke detective.

Redactionele recensie

Recensies (2)

Meer recensies

Is Kunstgreep het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kunstgreep