De vierde soera

De vierde soera

Gelezen 11 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning   Topics 0

De vierde soera is een obsederende avontuurlijke thriller tegen de achtergrond van een zwendel in kernafval en internationale manipulaties en intriges.Wanneer Myriam Dachner,een jonge sportieve vrouw,een relatie aanknoopt met een buitenlandse vorser die meewerkt aan een onderzoeksprogramma over radio-immunologie,beginnen er vreemde ongelukken te gebeuren in het Nucleair Onderzoekscentrum in Mol.

Doordat ze haar vader van verdenking wil vrijpleiten,raakt Myriam tegen haar wil betrokken in het onderzoek naar de rol die de man, op wie ze verliefd werd,speelt in een internationale zwendel in kernafval.

Maar ze zal ook spoedig ondervinden dat men in de Arabische wereld heel aparte opvattingen heeft over de posities van de vrouws, die wordt beschreven in \"de vierde soera\", een hoodstuk uit de koran.

Oorspronkelijke titel
Manteau thriller
31 oktober 2009

Andere media

VN:

Lezersrecensies (1)

door: Wim Verhelst-2554 1 like
Dit boek is geschreven in de typische vlotte stijl van Mendes. De spanning begint op de eerste bladzijde en kan de lezer boeien tot op het einde. Dit is zeker een thriller om in 1 keer uit te lezen.