De vrouw van de bankier

Rank 2193 Gelezen 386 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 190 Favoriet 6 Recensies 9
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 9   Topics 0

Annabels schijnbaar perfecte expatleven in Genève spat uit elkaar wanneer haar man Matthew omkomt bij een vliegramp. Als ze erachter komt dat er opzet in het spel was, komt dit haar duur te staan: haar leven loopt gevaar. Ondertussen ontdekt societyjournaliste Marina bij de bank waar Matthew werkte een financieel schandaal van internationale omvang.

Cristina Alger neemt ons mee van Genève naar Londen en New York, naar de corrupte wereld van de allerrijksten, waar twee vrouwen moeten vechten om in die dodelijke maalstroom te overleven. De vrouw van de bankier is een internationale thriller van de bovenste plank.

Literaire thriller

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Onno van Rijen Hebban Recensent

Een solide thriller

door: Onno van Rijen 1 like

Cristina Alger beschouwt zichzelf als een 'misdaadjunkie'. Ze werkte als advocaat en financieel analist en raakte gefascineerd door de Panama Papers affaire. Hierbij stuurde een anonieme persoon financiële gegevens van een Panamees advocatenkantoor - dat veel geld verdiende aan het creëren van...

Reacties op: De vrouw van de bankier