Meisjes zoals wij

Gelezen 135 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 214 Favoriet 2 Recensies 8
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 3 Top25's 1   Topics 0

Wat moet je als fbi-agente als alle sporen van moord naar je eigen vader leiden?

Nell heeft nooit een goede relatie gehad met haar vader, rechercheur Martin Flynn. En 'thuis', Suffolk County, zal altijd doordrenkt blijven van herinneringen aan Nells moeder, Marisol, die op brute wijze werd vermoord toen Nell zeven jaar was. Wanneer haar vader tijdens een motorongeluk omkomt, keert Nell terug naar het huis waar ze is opgegroeid en raakt betrokken bij het onderzoek naar de moorden op twee jonge vrouwen. Hoe dieper Nell graaft, hoe waarschijnlijker het is dat haar vader er iets mee te maken had- en dat zijn vrienden bij de lokale politie zijn sporen wissen. En hoe zit het met de moord op haar moeder? Nell is de enige die nu de juiste antwoorden kan vinden.

Thriller
Nieuw Amsterdam
03 maart 2020
03 maart 2020

Kees van Duyn Hebban Recensent

Nell Flynn zal als seriepersonage niet misstaan

door: Kees van Duyn

Toen Cristina Alger nog op de kleuterschool zat, vertelde ze haar moeder altijd verhalen terwijl ze in de badkuip zat. Daarom denkt ze dat dat het begin was van haar wens om schrijfster te worden. Na haar studie is ze echter advocaat geworden, maar als hobby begon ze toen ook met schrijven. Dat...

Reacties op: Meisjes zoals wij