Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 1 Recensies 1
Jed McKenna
Jed Talks #1

Jed McKenna verkocht wereldwijd al meer dan een miljoen boeken en is auteur van twee succesvolle trilogieën, die ook bij Samsara verschenen zijn. Dankzij de humor, nuchterheid, onvergetelijke karakters en meeslepende schrijfstijl hebben zijn boeken al jaren de status van underground klassiekers. Spirituele Verlichting? Vergeet het maar! is het boek waar het allemaal mee begon.

In dit nieuwe boek Jed Talks zijn de teksten zoals altijd kort en krachtig, helder en overtuigend, prikkelend en diepgaand! In deze serie, de Jed Talks genaamd, met een knipoog naar de Ted Talks, vervolgt de auteur zijn spirituele onderricht met dezelfde combinatie van humor, charme en onverbeterlijke diepgang.

-Van de McKenna boeken zijn in Nederland al meer dan 15.000 exemplaren verkocht
-Zijn boeken hebben inmiddels een vaste lezersschare
-Moderne spiritualiteit met verrassende humor en diepgang
Religie & Spiritualiteit
Samsara Uitgeverij b.v.
07 maart 2018

Lezersrecensies (1)

Zie alles en geloof niets!

door: Marjan van Druenen 1 like
Er hangt een waas van mysterie over de identiteit van Jed McKenna. Niemand weet eigenlijk wie de auteur achter het pseudoniem is. Daarmee bevestigt hij in feite de essentie van wat hij ‘spirituele autolyse’ noemt. Autolyse betekent zelfontleding. Met deze methode ga je vaststellen of alles om...