De wedstrijd

de Bleshof
De wedstrijd
,,Draf, Pepijn!" beveelt Reka. Ze zit op de bok van een echte wedstrijdwagen. Samen met Bram, de buurjongen van De Bleshof, oefent ze voor komende zaterdag.
Dan doet ze voor het eerst mee aan een menwedstrijd. Ook Bram moedigt de pony aan. ,,Je kunt het! Lopen, jongen!" Met een sprong belandt Pepijn in het water. Druppels spatten in het rond. Vrolijk draaft de fjord door het ven.
Dit is wat Reka in gedachten had! ,,Gaaf!" juicht ze.
,,Zouden we het op de wedstrijd ook zo goed doen?" ,,Vast wel," antwoordt Bram. "Jij hebt talent en een dappere pony." Reka glimlacht. "En een geode hulp..." Bram steekt zijn vuist in de lucht. "We verslaan ze allemaal!"

Is De wedstrijd het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De wedstrijd