De Wil van Adens Goden

De Wil van Adens Goden

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 4
Fantasy & SF   Topics 0
De wereld waar Malderiks goden hem naartoe hebben gestuurd, lijkt in niets op wat zij hem hadden voorgespiegeld. Van de serafijnen is er geen spoor, en de vreemde bewoners zijn hun eigen geschiedenis vergeten. Niemand had op Malderiks komst zitten wachten, maar nu hij er is, weet iedereen precies hoe ze hem kunnen gebruiken.

De een wil hem inlijven in zijn woestijnsekte, de ander ziet hem als de profeet van een nieuwe religie. Nog anderen proberen hem voor de kar van de religieuze autoriteiten te spannen, of willen juist dat hij de gevestigde orde onderuithaalt. Alleen het schaduwmeisje Abeni is niet onder de indruk. Zij wijst Malderiks hulp schamper af en drukt hem met de neus op de manipulaties die hij niet wil zien.

In een wereld waar alles en iedereen hem vreemd is, dwingen strijdende belangen Malderik om partij te kiezen. Zijn enige zekerheid is dat een verkeerde keuze fataal zou zijn ...

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy
De Verloren Stammen van Aden (2)
Rimnosk
27 juni 2022