De wind van verandering

Zachtjes, heel zachtjes ademen we de wind van verandering in De wind van verandering is een dichtbundel die je direct meevoert met een unieke en diepgaande kijk op emoties, spiritualiteit en filosofische vraagstukken. De schrijfster zoekt naar bemoediging, hoop en ruimte, dwars door alle stormen van het leven heen. Op toegankelijke wijze worden grote thema?s niet geschuwd en wordt duidelijk waarom sommige gedichten muzikale omlijsting hebben gevonden.  Er wordt gezocht naar oprechte antwoorden, waar kwetsbaarheid de kans krijgt om kracht te worden. De mooie kleurrijke afbeeldingen van de kunstenares Daphne Verheijke maken deze bundel tot een meeslepend en toch gevoelig geheel. Kwetsbaarheid is niet langer bedreigend, maar vertelt je wat je mist Zo wordt kwetsbaarheid je kracht

Is De wind van verandering het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De wind van verandering