De zichtbare en onzichtbare mens

De zichtbare en onzichtbare mens

Waarom zijn er zoveel verschillende visies over chakra’s, wat is waar en wat berust op aanname? Deze vraag geldt voor de vele aspecten van de onzichtbare mens. Ruim 25 jaar deed Bertien van Woelderen praktisch en theoretisch onderzoek naar deze aspecten en met name naar de relatie tussen ons lichaam, de zichtbare mens, en de onzichtbare mens. Zij gaat uitvoerig in op welke wijze het lichaam ons kan helpen de werking van het onzichtbare lichaam terug te vinden. In dit boek komen op heldere wijze onderwerpen als ontwikkelingspsycho logie en de relatie met de aura aan de orde, naast onderwerpen als de anatomie van de ziel, diverse bewustzijnsgebieden en bijzondere energieën. Dankzij haar tantraopleiding kan Bertien ook dieper ingaan op het fenomeen kundalini -energie. Aan het einde van dit boek behandelt zij het aura-lezen en wat er nodig is om professioneel aura-lezer te worden.

Bertien van Woelderen, verpleegkundig docente en journaliste, startte in 1985 haar carrière als docente aan het voormalige Centrum voor Intuïtieve Ontwikkeling in Utrecht. Naast haar ontwikkeling als aura-reader en -healer volgde zij de opleiding Voice Dialogue, een opleiding hypnose- en regressietherapie en een tantra-opleiding. Vanaf 1999 tot september 2014 was zij samen met haar echtgenoot Jos Olgers directeur van het opleidingsinstituut TranceArt Academie in Den Haag. Hoewel Bertien geen praktijk meer voert, is zij nog steeds druk in de weer met het schrijven van boeken.
Religie & Spiritualiteit
Esoterie algemeen