December

December

Gelezen 20 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 19 Favoriet 0 Recensies 2
Literatuur & Romans Lijsten 1   Topics 0
Deze reeks omvat twaalf maanden, twaalf boekjes, twaalf schrijvers. Ieder boekje nodigt je uit om anders naar de tijd van het jaar te kijken.

De Maanden is een reeks die je wilt verzamelen, koesteren, een prominente plek in je boekenkast wilt geven. De vormgeving vanbinnen én vanbuiten is chic aantrekkelijk. Alle omslagen worden gemaakt door dezelfde kunstenaar.

Elk boekje verschijnt net voor het begin van de maand. Het houdt de lezer gezelschap terwijl de maand verstrijkt en nodigt je uit anders naar de tijd van het jaar kijken. In December van Bregje Hofstede komt een antropologiestudente terecht in een commune op het Franse platteland waar de siliconen vlijtig trillen en de tepelkwastjes zwieren. Een pornografische pastiche over de aard van verlangen. +

Das Mag Uitgeverij B.V.
23 november 2022