a5edd3c579cbf2692f21bccab20fc3ed7c543164

Volkskrant:
NRC:

Drift

Gelezen 420 Aan het lezen 21 Wil ik lezen 365 Favoriet 30 Recensies 36
Literatuur & Romans Artikelen 4 Newsroom 1 Lijsten 4 Spots 7 Hebban 1000 951   Topics 0   Leesclub

Een jonge vrouw trouwt met haar jeugdliefde. Op een winternacht verlaat ze hem en neemt alleen haar dagboeken mee. Die vrouw ben ik. Die nacht is nu. Alles ervoor en erna is een verhaal. – Bregje Hofstede

Drift is een onverbloemd verhaal over iemand die wegloopt van huis omdat ze jarenlang wegliep van zichzelf. Over hoe overweldigend een eerste liefde is. En hoe elk liefdesverhaal uiteindelijk draait om bedrog.

Das Mag Uitgeverij B.V.
17 oktober 2018
18 oktober 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

De innerlijke strijd in de liefde

door: Anna Husson 3 likes

Drift (2018) is de tweede roman van journalist en schrijfster Bregje Hofstede (1988). Haar debuutroman De hemel boven Parijs (2017) gaat over een professor die op advies van zijn baas een uitwisselingsstudente gaat begeleiden. Tegen beter weten in zoekt hij toenadering tot de student en ze komen...

Reacties op: Drift