Delicious. Proef de wereld !

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair Artikelen 1 Lijsten 1   Topics 0

Rondje wereld in 120 eenvoudige en heerlijke recepten.
Weer een verrukkelijk boek van delicious.-food director Valli Little

Er is geen betere manier om nieuwe inspiratie voor je dagelijkse maaltijd op te doen dan verder te kijken dan je eigen keuken. In het met oogstrelende foto's samengestelde 'delicious. Proef de wereld' van bestsellerauteur Valli Little staan 120 nieuwe recepten waarmee je doordeweekse gerechten een internationale draai geeft - stressvrij en verrukkelijk. Van Spaanse ham-manchegokroketjes en Indiase zalmkebabs tot Pavlova met Turks Fruit en Vichy-wortelsoep met gekruide croutons. Mooie, eenvoudige wereldgerechten met de favoriete smaken van Valli. Genieten!

Valli Little is food director van de Australische delicious. Zij kookt als geen ander gerechten die iedereen inspireren en staat garant voor een eenvoudige voorbereiding in de keuken én verbluffende resultaten op tafel. Niet voor niets is de Nederlandse delicious.-redactie fan van haar!

Culinair
Eten en drinken algemeen
Fontaine Uitgevers B.V.
19 augustus 2015
19 augustus 2015

Een gevarieerd en toegankelijk kookboek

door: Caroline Soesbergen 1 like

Tien jaar geleden bestond het blad nog niet, maar inmiddels is Delicious Magazine niet meer weg te denken uit de culinaire wereld. Het tijdschrift is bij vele lezers geliefd, niet op zijn minst door haar nuchtere, heldere inslag en smakelijke foto’s. Met de delicious.kookboeken werd de ingeslagen...

Reacties op: Delicious. Proef de wereld !