Demon Hunters - The Twilight Dawn Brothers

Los Angeles - Een vijftien jarig meisje uit een bijzondere familie heeft de taak om vijf jongens te vinden. Vijf jongens die aan elkaar verbonden zijn door een ver verleden. Haar taak is om ze te vinden en te overtuigen dat zij de vijf zijn die haar wereld vol magische en mytische wezens kunnen redden. Dit wordt haar moeilijk gemaakt door mensen die het niet nodig vinden dat de jongens hun lotsbestemming vinden. Of mensen die vinden dat zij het zelf beter kunnen.

Treedt binnen in een wereld die niet is als de onze en beleef samen met de Twilight Dawn Brothers hoe je wereld zomaar helemaal op zijn kop kan staan!

Is Demon Hunters - The Twilight Dawn Brothers het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Demon Hunters - The Twilight Dawn Brothers