Denken en weten over de wereld.

Welke invloed hebben de ideeën en ontdekkingen van onderzoekers op ons en op de wereld om ons heen? “Denken en weten over de wereld”, de veertiende editie van “Lessen voor de eenentwintigste eeuw”, gunt het algemene publiek een blik achter de schermen van het laboratorium, het atelier of de studeerkamer en laat zien op welke wijze klimaatverandering, voedselvoorziening, opvoeden en onderwijs, bierbrouwen, humor, beeldcultuur en milieu, de rol van de USA, medische statistiek, het levenseinde of navelstrengbloed een impact hebben op het dagelijkse leven.
Marc Boogaert, Jozef Deckers, Freddy Delvaux, Katrien Descheemaeker, Kurt Feyaerts, Chris Gastmans, Jacques Haers, Bart Kerremans, Paul Moyaert, Freddy Nachtergaele, Idesbald Nicaise, Greet Vansant, Jean-Pascal van Ypersele, Geert Verbeke en Karine Verschueren staan in het brandpunt van wat leeft in de wetenschap en delen hun inzichten met de lezer.

Is Denken en weten over de wereld. het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Denken en weten over de wereld.