Derek het schaap - Kom erbij!

Junior   Topics 0
Voor Gary Northfield Julius Zebra bedacht, schreef en tekende hij al korte stripverhalen over Derek het schaap. De dertien grappigste (en domste) avonturen van deze stuntelige schaap zijn nu gebundeld in Derek het schaap – Kom erbij! Voor alle Julius Zebra- en graphic novel-fans!

Derek het schaap vindt het leven in de wei geen pretje. Met al die andere vervelende dieren op de boerderij is er bijna geen plukje vers gras meer te vinden en Derek heeft altijd trek. Hij pakt elke kans om een sappig maaltje te vinden met beide handen… eh… poten aan. Maar net als hij iets lekkers vindt, komt er altijd wat tussen. Lukt het hem ooit een lekker hapje te vinden… en rustig op te peuzelen?

De avonturen over Derek het schaap verschenen voor het eerst in het beroemde Britse stripblad The Beano. De korte stripverhalen in Derek het schaap – Kom erbij! zijn zeer geschikt om het leesplezier aan te wakkeren bij kinderen die moeite hebben met lezen.

‘Northfield voelt feilloos aan waar kinderen van houden.’
Hebban.nl

Kind & Jeugd
Fictie 7-9 jaar
Luitingh Sijthoff
23 februari 2021
23 februari 2021

Reacties op: Derek het schaap - Kom erbij!