Diabetes type 2 - Hindoestaanse editie

Diabetes type 2 - Hindoestaanse editie

Culinair   Topics 0
De bestseller 'Diabetes type 2? Maak jezelf beter' (ruim 25.000 verkochte exemplaren!) van Hanno Pijl en Karine Hoenderdos verschijnt begin 2020 in een versie die speciaal gemaakt is voor Hindoestanen. Onder deze bevolkingsgroep is diabetes type 2 een veelvuldig voorkomende aandoening, mede doordat zij tot de risicogroep behoren. Tekst en receptuur in dit boek zijn compleet aangepast aan de Hindoestaanse eetgewoontes en cultuur. Diabetes type 2 is een ernstige aandoening, met veel kans op complicaties. Maar het is óók een ziekte waarbij de patiënt zelf het heft in handen kan nemen kan nemen om de gezondheid sterk te verbeteren en de diabetes om te keren. Dit praktische boek geeft de handvaten om de leefstijl aan te passen en de bloedsuikers onder controle te krijgen. De auteurs combineren de laatste wetenschappelijke inzichten met een praktisch stappenplan en lekkere recepten in een prachtige vormgeving. Gezond leven is het beste medicijn, dat bewijst dit boek overtuigend.
Culinair
Fontaine uitgevers