Diana, haar eigen verhaal.

Gelezen 66 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 42 Favoriet 4 Recensies 2
Artikelen 1 Newsroom 1 Spots 2 Top25's 2   Topics 0

Toen Diana, haar eigen verhaal in 1992 verscheen, had het een enorme impact op de publieke opinie over het Britse koningshuis.
De #1 New York Times Best Seller groeide in korte tijd uit tot een klassieker; niet alleen vanwege de vele onthullingen, maar vooral ook omdat Diana zich persoonlijk had gelieerd aan het boek. Ze was daarmee het eerste lid van het koningshuis dat zich zo open en eerlijk uitliet: over haar ongelukkige huwelijk, haar relatie met de koningin, haar uitzonderlijke leven in het huis Windsor, haar hoop, haar angsten en haar dromen.
Diana's biograaf Andrew Morton heeft met de kennis van nu - 25 jaar later en twintig jaar na Diana's tragische dood - de geheime interviews met de prinses opnieuw onderzocht. Hij kwam tot schokkende nieuwe inzichten. In deze volledig herziene editie van Mortons buitengewoon succesvolle biografie (meer dan 200.000 verkochte exemplaren), kijkt hij opnieuw naar Diana's nalatenschap en haar relevantie voor de huidige koninklijke familie.
Diana was al een icoon toen ze nog leefde, en na haar dood zal haar legende miljoenen mensen blijven fascineren. Dichter bij een autobiografie van Diana zullen we nooit komen.

PEPPER books
22 juni 2017
30 juni 2017

Reacties op: Diana, haar eigen verhaal.