Diana, in haar eigen woorden

Non-fictie Lijsten 1   Topics 0
Toen Diana-Haar eigen verhaal in 1992 verscheen werd het boek door het Britse establishment afkeurend onthaald. Maar naarmate de tijd verstreek werd het duidelijk, zelfs voor de grootste twijfelaars, dat het inderdaad Diana's eigen verhaal was. Uiteindelijk onthulde zij in 1995 in een interview met de BBC dat zij niet Andrew Morton had samengewerkt. Wat echter niet bekend was, tot de publicatie van deze nieuwe editie, is het feit dat Diana-Haar eigen verhaal
vrijwel geheel op haar eigen woorden gebaseerd was, aangevuld met interviews met vrienden. In 1991-192, toen de eerste versie van dit hoek werd geschreven, voelde Diana zich gevangen en machteloos binnen de Engelse Koninklijke familie. Ze wist dat de waarheid over haar leven ondergesneeuwd raakte door een lawine van koninklijke propaganda. In 1991 nam ze de beslissing haar eigen verhaal te. vertellen. ongeacht de prijs die ze daarvoor zou moeten betalen. En zo begon de samenwerking met Andrew Morton, een samenwerking die de koninklijke familie op zijn grondvesten deed trillen en Diana uiteindelijk dwong een nieuw leven te kiezen. Tragisch genoeg is dat nieuwe, en kortstondig gelukkige, leven voorbij. Maar op de bladzijden van dit nieuwe boek kan Diana eindelijk haar eigen verhaal vertellen in haar eigen woorden.
BBNC Uitgevers

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker