Diep zaken doen

Een echte ondernemer ruikt geld. Het is een gave, net als andere mensen mooie muziek kunnen maken of heel hard kunnen schaatsen. Diep zakendoen gaat over dat talent en wat het met een mens doet. Het is het ultieme ‘had ik het maar geweten’-boek, dat iedere jonge ondernemer zou moeten lezen. Schrijver en entrepreneur Erik de Vlieger gaat niemand leren hoe hij zaken moet doen – dat kan niemand je leren – hij legt uit waarom een ondernemer doet wat hij doet. Welke invloed heeft geld op je leven? Welke rol speelt seks bij zakendoen? Ga je over lijken voor een deal? Wanneer is het genoeg? Dit is een zakenboek zoals het nog nooit eerder is geschreven, eerlijk, direct en zonder tips om ‘gegarandeerd een miljoen te verdienen’. Over gelijk willen krijgen en slapeloze nachten, risico’s en hufters, beste stuurlui aan wal en het ongelijk van Joris Luyendijk. Het ultieme boek over zakendoen.

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Diep zaken doen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Diep zaken doen