Dieren leren verstaan

Sommige dingen die Marta Williams doet, lijken magie. Zo kan zij zich inleven in een verdwaalde kat en zien waar het dier zich bevindt; de kat vertelt haar dan hoe hij is gelopen en of het goed met hem gaat. Dit is helemaal geen magie, maar het resultaat van het vertrouwen op een intuïtie die wij allemaal hebben; een intuïtie die als wij er nooit naar luisteren, verloren dreigt te gaan.Marta Williams is wetenschappelijk geschoold en was werkzaam als milieu-wetenschapper en bioloog. Haar gevoel dat er iets `meer was tussen mens en dier heeft haar op het pad van de intuïtieve communicatie met dieren gezet. Haar vak is nu dierentolk of -communicator en zij leert haar vak ook aan anderen.In Dieren leren verstaan overtuigt Marta Williams de meest sceptische lezer van haar of zijn vermogen om contact te leggen met dieren. Met huisdieren en met dieren in het wild.

Is Dieren leren verstaan het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Dieren leren verstaan