Dimensies achter regressie en reincarnatie

Dimensies achter regressie en reïncarnatie sluit aan bij het reeds eerder verschenen Spectrum van regressie en reïncarnatie van dezelfde auteur,waarin een breed, zij het beknopt overzicht van deze materie wordt gegeven.
Worden voor dit nieuwe boek hieruit enkele belangrijke aspecten uitgelicht en uitgediept, meer nog zal de lezer in Dimensies achter regressie en reïncarnatie kennis kunnen nemen van (nog) onbekende, niet eerder gepubliceerde mogelijkheden in de regressie- en reïncarnatietherapie. Een toonaangevende rol heeft hierin de onzienlijke wereld om ons heen, die even werkelijk is als de wereld waarin ons stoffelijk lichaam zich bevindt. Evenals het voorgaande, is dit een helder en duidelijk boek, zowel bestemd voor een breed publiek als voor de professionele hulpverlener. Door de hier beschreven grensverleggende eigen praktijkervaringen zal de titel van dit boek voor de lezer een diepere betekenis krijgen. De auteur is een gerenommeerd regressie- en reïncarnatietherapeut. Hij geeft lezingen en workshops aan een publiek van uiteenlopende samenstelling, en gespecialiseerde modules aan beroepshulpverle­ners, waaronder groepen psychotherapeuten, artsen en psychiaters.

Is Dimensies achter regressie en reincarnatie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Dimensies achter regressie en reincarnatie