Dino Krek

Junior   Topics 0
Dino Krek is een kleine, nieuwsgierige dinosaurus die opgroeit in een dorpje vol kleine dino’s. Hij bevraagt continu wat hij doet en neemt daarmee de jonge lezer mee op een leerzame en avontuurlijke ontdekkingsreis. Zo wil hij graag weten waarom hij naar school moet, wil hij geld verdienen om een fiets te kunnen kopen en leert hij wat vrijwilligerswerk is. Daarnaast staat het vrolijke boek vol herkenbare onderwerpen als moederdag, kerstmis en ziek zijn. Met schitterende illustraties in zachte kleuren weet Tania Kanters-Gladush het verhaal in beeld weer te geven. Hierin heeft zij de dino’s op speelse wijze steeds groot weergegeven naast kleine huisjes en boompjes. De tekeningen zijn op die manier onlosmakelijk verbonden met de tekst en vormen zo een mooie samenhang. De losse verhaaltjes vormen een perfecte afsluiting van de dag van de jonge lezers, die heerlijk zullen slapen na te zijn voorgelezen uit dit hartverwarmende prentenboek over de vrolijke avonturen van kleine Dino Krek. +

Kind & Jeugd
Prentenboeken (>6 jaar)