Dirty Rock

De meester in verleiden.
De God van de rock.
Frontman van 's werelds meest begeerde band, Youth Gone Wild.
Ik ben Rhett Ryan, en ik krijg wat ik wil.

Vrouwen? Ze stonden in de rij.
Geld? Ik had genoeg.
Prijzen? Mijn planken stonden vol.
Liefde? Daar had ik geen tijd voor.

Niet totdat ik geen andere keuze had dan aandacht te schenken aan de laatste vrouw waar ik verwachtte voor te vallen.

Mijn mooie, brutale publicist, Julia verdomde Speed.

Ze was een essentieel onderdeel van het succes van de band, en ze was zo verboden terrein als het maar zijn kan. Ik had nooit iets meer gewild in mijn leven. Maar Julia was niet zoals de rest, en mijn avances duwden haar alleen maar verder weg. Ze was de eerste vrouw die me er voor liet werken, en Jezus, wilde ik er ineens voor werken!

Zelfs als ik wist dat het op een ramp zou uitdraaien.

Zelfs als ik wist dat er tranen zouden vallen.

Ik was bereid om het vuil te spelen om het te laten gebeuren.

Ik had gewoon geen idee hoeveel ik zou veranderen in het proces, of hoe iets dat ooit mijn alles was geweest, al snel niets zou worden omdat ik met haar in het verbodene was gesprongen.

Domme, Roekeloze Rhett.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Dirty Rock het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Dirty Rock