Dit gaat over Sarah

Dit gaat over Sarah

Rank 586 Gelezen 4 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 16 Favoriet 0 Recensies 1
De verteller heeft een geordend, kalm leven. Ze werkt als lerares, heeft een dochter, vrienden, woont in Parijs. Haar dagen zijn hetzelfde, totdat ze op oudjaarsavond Sarah ontmoet. Een vrouw die hard en snel praat, vioolspeelt, een mysterieuze schoonheid is. Een gepassioneerde vrouw van extremen, die alles uit het leven haalt. Wanneer de twee meer en meer tijd met elkaar doorbrengen, ontstaat er tussen hen al snel een hartstochtelijke, hevige, maar ook destructieve liefde, die haar ordelijke leven totaal ontregelt en waardoor ze de controle langzaam maar zeker verliest.
Dit gaat over Sarah is een bezwerend, hypnotiserend liefdesverhaal, waarin Pauline Delabroy-Allard laat zien hoe ver je kunt gaat voor de liefde.
Signatuur
15 oktober 2019

Lezersrecensies (1)

Vurig

door: Els Van Haute 1 like
Dit gaat over Sarah. Door Pauline Delabroy-Allard. Net als de (geweldige) cover is dit een boek dat je meeneemt in een spiraal van verlangen, hunkeren, missen, een alles verterende liefde kortom. De liefde tussen de hoofdpersoon en Sarah. Sarah met de groene ogen, Sarah die zes en een half is...