Dit is het boek voor ouders met een leven

Dit is het boek voor ouders met een leven

Rank 3798 Gelezen 4 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Artikelen 1 Lijsten 1   Topics 0
In 2013 startten Barbara van Erp en Femke Sterken het inmiddels razend succesvolle me-to-we.nl, een online magazine voor ouders met een leven. En nu is er het boek: voor alle jonge en misschien iets oudere ouders die snakken naar een realistische kijk op het ouderschap. Soms is dat immers een
roze wolk, soms een enorm grijze donderwolk. Soms vertedering en geluk, soms gekrijs, gevloek en doorwaakte nachten. En als je dan ook nog op het honderdste stukje lego staat van die week, lijkt de emmer soms wel heel erg vol.

Journalisten en bloggers Van Erp en Sterken schreven dit boek voor al die ouders-die-het-soms-ook-even-niet-weten-maar heel-graag-AF-en-TOE-tja-het-is-misschien-egoïstisch-een-eigen-leven-leiden. Met hun herkenbare,geestige en licht cynische columns, lijstjes,foto’s, brieven en tegelwijsheden steken ze medeploeteraars een hart onder de riem. Maar vooral laten ze moeders (en vaders) lachen om hun nieuwe leven, waarin opeens niet meer zijzelf maar de kinderen centraal staan. (Plus: uitjes die leuk zijn voor ouder én kind!)
Literaire non-fictie algemeen
Nijgh & Van Ditmar
08 september 2015

Lezerswaarderingen

Artikelen over Dit is het boek voor ouders met een leven

Meer artikelen