Dit is mijn huis

Dit is mijn huis

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Willewete … dat zijn informatieve prentenboeken die een antwoord geven op de vragen van jonge kinderen. Sommige onderwerpen staan dicht bij hen, andere een beetje verder. Ze gaan over de wereld en de natuur om ons heen, over het leven in het verleden en het leven nu. Op een speelse en spitsvondige manier vertellen deze boeken wat kinderen graag willen weten.

Een informatief prentenboek voor kinderen vanaf 5 jaar over wonen in de wereld.

Wil je alles weten over wonen? In dit boek leer je meer over allerlei soorten huizen, van vroeger en nu, dichtbij en aan de andere kant van de wereld. Je leest ook hoe we huizen bouwen, welke kamers er zijn in een huis en hoe de dieren wonen. Wist jij trouwens dat je in een schoen kunt wonen? In dit boek vind je ook een knutselpagina, een grote uitklappagina en een miniquiz, zodat je een echte expert wordt.

Kind & Jeugd
Mens en maatschappij (<12 jaar)
Clavis bvba
14 februari 2020
14 februari 2020

Reacties op: Dit is mijn huis