Dodelijke omhelzing

In Dodelijke omhelzing keert Madison Castelli terug, de bloedmooie, talentvolle en door de wol geverfde journaliste en oude bekende uit De Hollywood connectie en Fatale verleiding. Niets heeft Madison Castelli voorbereid op de confrontatie met de duistere kanten van haar vader Michael Castelli. De onthullingen over moordaanslagen slaan haar geheel uit het lood. Michael Castelli zelf duikt onder in Las Vegas en zweert wraak op zijn tegenstanders die zijn ondergang beramen.

Ondertussen stapt Madison in Los Angeles in een dodelijk val waar één kleine vergissing haar het leven kan kosten. Maar spelen met vuur zit nu eenmaal in de familie...

Dodelijke omhelzing is opwindend, met vaart geschreven, vol verrassingen, passie en intrige, zoals we dat gewend zijn van de meesteres van de sexy roman.

Recensies (1)

Is Dodelijke omhelzing het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Dodelijke omhelzing