Coffeecompany book award

VN:

Dodenweg

Gelezen 161 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 50 Favoriet 13 Recensies 44
Thrillers & Spanning Artikelen 10 Lijsten 2 Spots 3   Topics 0

Rechercheur Thomas DeLohr wordt op de zaak van twee auto-ongelukken gezet. De aanblik van het verwoeste lichaam van een van de slachtoffers confronteert hem met zijn verleden. Bij elke stap die hij zet om de puzzel te ontrafelen, raakt hij verder verwijderd van de oplossing. En dan blijken de crashes helemaal geen ongelukken. Thomas bijt zich vast in de zaak. Dat dreigt hem zijn carrière en zijn grip op het leven te kosten. Fleur Benedictus is beginnend journalist en de dochter van de beruchtste advocaat van Saksenburcht. Ze moet en zal met haar primeur over de ongelukken de voorpagina halen. Haar pad kruist dat van rechercheur Thomas DeLohr, een man die Fleur maar niet uit haar hoofd kan zetten. Haar roekeloze zoektocht naar erkenning heeft grote gevolgen, ook voor wie Fleur het meest liefheeft. 'Het boek leest als een trein en het verhaal houdt de lezer van begin tot eind in de ban' - NBD Biblion

Literaire thriller
Populaire fiction algemeen