Doe één ding

Doe één ding van Gary Keller is een verrassend simpel idee dat zorgt voor waanzinnige resultaten in elk aspect van je leven: werk, privé, familie en spiritueel. Want het meest waardevolle is je tijd!

Na twee vreemde coronajaren gaan we weer langzaam terug naar 'normaal'. Een normaal met een dagelijkse stortvloed aan e-mails, appjes, vergaderingen, een uitpuilende to-dolijst, familiediners en feestjes... En iedereen wil alles tegelijk doen. Hoe houden we ons (weer) staande in deze overvloed? Hoe blijf je productief en voorkom je dat je overloopt?

Doe één ding van Gary Keller is het antwoord op deze vragen en helpt je het beste uit jezelf te halen door het juiste te doen, niet door álles te doen.

'Keller rekent af met multitasken en de dag volproppen met onbelangrijke zaken.' - NRC

Recensies (1)

Is Doe één ding het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Doe één ding