Don Kameleon 1: Don Kameleon en de toverdrank van Professor Croque

Ik voelde mijn hart kloppen in mijn keelzak. Mijn haarkam stond gespannen. En ik voelde me alle kleuren van de regenboog uitslaan.
'Ik zal deze fles als wapen gebruiken om die spion op het hoofd te slaan en uit te schakelen,' zei Paddy.
'Ben je klaar?' vroeg ik.
Hij knikte en toen trok ik in een ruk de deur van het hok open.
'Kom tevoorschijn, jij vuile schurk!'
Maar groot was onze verbazing...

DON KAMELEON & DE TOVERDRANK VAN PROFESSOR CROQUE is de 3001ste missie van Don Kameleon. In dit avontuur krijgen Don en zijn vrienden Paddy en Harry de opdracht om de verdwenen professor Croque terug te vinden. De sporen leiden naar KwakerSity, een stad vol padden en kikkers. Maar waarom gedragen de dieren er zich zo vreemd? En waarom is de professor naar daar ontvoerd? Wie heeft het gedaan? En wat heeft de toverdrank van de professor ermee te maken? Ontdek het samen met Don Kameleon in dit spannende, maar ook grappige avontuur!

Is Don Kameleon 1: Don Kameleon en de toverdrank van Professor Croque het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Don Kameleon 1: Don Kameleon en de toverdrank van Professor Croque