Don kameleon 4: Don Kameleon en de verschrikkelijke sneeuwpad

Ik had het ijzig koud. Zo koud dat ik mijn lijf niet meer kon voelen. Misschien was ik door de kou wel veranderd in een ijsblokje? Ik kon de tintelende vrieskou niet langer trotseren.
Opeens voelde ik me heel moe. Ik moest slapen. Die gedachte was nog maar net in mij opgekomen toen het zwart werd voor mijn ogen. Mijn laatste gedachte ging uit naar mijn vrienden Harry en Paddy. Zouden zij het wel overleven?

Twee bekende avonturiers van Animala verdwijnen tijdens een ontdekkingsreis op de Noordpool. Don en co krijgen van het Geheim Dierenverbond de opdracht om de twee avonturiers terug te vinden.
Het spoor leidt naar het gebied op de Noordpool waar volgens de legende de verschrikkelijke sneeuwpad leeft. Wat voor Don en zijn vrienden begint als een gevaarlijke en ijskoude zoektocht, eindigt in een bloedstollende strijd om een magisch ijskristal.

Is Don kameleon 4: Don Kameleon en de verschrikkelijke sneeuwpad het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Don kameleon 4: Don Kameleon en de verschrikkelijke sneeuwpad