Donker Licht

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
De inwoners van het doorgaans vredige Shearbeck zijn geschokt als er een gruwelijk vermoorde dorpsgenoot op hun strand wordt gevonden. Vanaf datzelfde moment wordt bioloog Jan Bruin vermist en blijkt zijn huis overhoop gehaald. Als Sandra Salinger er achter komt dat haar vriend is verdwenen besluit ze alles op alles te zetten om hem terug te vinden. Ze vertrouwt de politie totaal niet in deze kleine gemeenschap en neemt het heft in eigen handen. Al gauw ontdekt ze dat ze niet de enige is die achter Jan aanzit en ze vindt zichzelf terug in een angstaanjagende race tegen de tijd gevuld met valkuilen, tegenslagen en bloedstollende momenten. Zal ze er in slagen om haar vriend terug te vinden, of wordt ze opgeslokt door machten die groter zijn dan zijzelf? Politieman Joseph Conrad heeft zo zijn eigen belangen en ziet deze aangelegenheid als een uitgelezen kans om zijn blazoen weer wat op te vijzelen, nadat hij eerder, in zijn ogen ten onrechte, naar Shearbeck werd verbannen. +

Thriller
Brave New Books