Donnie op de kermis

Donnie op de kermis

Junior   Topics 0
Na het eerste deel van Donnie (2020), waarin hij leert hoe cool het is om jezelf te zijn, gaat in Donnie op de kermis samen met zijn maten in zijn allermooiste jurk naar de kermis. Voor Donnie is geen attractie te gek en hij durft zelfs de geheime tent te betreden met de moeilijkste attractie. Iedereen verzamelt zich in de tent en dan gebeurt het ondenkbare; hij wint de hoofdprijs van een berg kermismunten! Donnie gaat iedere dag naar de kermis met zijn berg munten, maar steeds minder vriendjes kunnen mee, omdat hun muntjes op zijn. En dan ontmoet hij het stoere meisje Dilan en ziet dat alles voor jezelf houden helemaal niet leuk is. In Donnie op de kermis leert Donnie dat niet iedereen dezelfde start heeft en hoe belangrijk het is om te delen. Een kleurrijk prentenboek van creatief ondernemer Lisa Maschhaupt en succesvol kunstenaar Saša Ostoja. +

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)
Illustraties
Sasa Ostoja
Fontaine uitgevers
07 april 2022
07 april 2022

Reacties op: Donnie op de kermis