Droom groot No. 2

'Wees jezelf', 'spreek je uit', 'ga ervoor': dit soort aanmoedigingen vliegen ons steeds vaker om de oren, maar hóé doe je dat precies? In Droom groot No. 2 zoekt Eva Jinek het antwoord samen met meer dan twintig pioniers en rolmodellen. Mensen die zij persoonlijk bewondert vanwege hun prestaties én omdat ze op cruciale momenten in hun leven dapper waren. Zij durfden zich allemaal uit te spreken toen het nodig was – en weten daarom als geen ander waarom het zo belangrijk is dat we als mensen onze stem laten gelden.

Naast interviews met o.a. Carice van Houten, Fidan Ekiz, Daria Bukvic en een portret van haar eigen vader, schrijft Eva openhartig over hoe ze haar eigen stem kwijtraakte en weer terugvond. De beelden van voormalig Fotograaf des Vaderlands Robin de Puy zijn even intiem en persoonlijk als de verhalen die zijn verteld. Journalist Lizzy van Hees is co-auteur.

Is Droom groot No. 2 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Droom groot No. 2