Echte knuffels en meer...

Wat doe je als je als vrouw ontdekt dat je eigenlijk alleen maar als een lustobject wordt gezien? Jorma besluit om het voortaan heel anders aan te pakken. Van een goedgelovige , alleenstaande moeder verandert ze in een professionele gezelschapsdame. De mannen moeten voortaan gewoon betalen voor seks en ook voor knuffels, voor echte knuffels. Haar avonturen beschrijft ze op een luchtige, grappige en vooral niet-pornografische manier. Van charmante heren tot echte hufters, van geklooi in een auto tot heel fout nepgeld, van een inval door de gemeente tot aan tafel bij de burgemeester. Ze dacht:”Wat een vreemde snuiter.” Nog geen halve minuut later kwamen er meerdere personen de trap op. “Controle,” zei de dame van de gemeente. Hoe is het om een volledig legaal beroep te hebben, waar nog steeds zoveel vooroordelen over zijn?

‘Een echte pageturner, ik las het in de trein en vergat uit te stappen.’ Pauline (43), Delft

‘Leest lekker vlot, op een openhartige en vermakelijke manier geschreven. Taboedoorbrekend!’ Susan (52), Amsterdam

20 januari 2020
22 oktober 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Jorma Bos

Reacties op: Echte knuffels en meer...