Echte mannen dieet (stiekem ook voor vrouwen)

Voor alle Sonja Bakker- en Mieke Kosterfans is er nu het kookboek Echte mannen-dieet van Dave Myers en Si King. Voor deze stoere mannen geen groene smoothies of superfoods. Wel stoere maaltijden vol smaak die slim zijn: met handige tips en slimme ingrediƫnten maken zij slanke gerechten, lekker eten voor mannen (en vrouwen) met stevige trek.

Al jaren toeren Dave Myers en Si King voor de BBC al etend door Engeland. Dat dit bekende duo iets teveel van hun baan hielden, bleek. Want zoals bij velen van ons groeide met de jaren ook de taille. In het kookboek Echte mannen-dieet vind je al jouw favoriete gerechten met slanke oplossingen, en bewijst dit duo: diƫten en lekker eten - het kan echt!

Is Echte mannen dieet (stiekem ook voor vrouwen) het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Echte mannen dieet (stiekem ook voor vrouwen)