Een ander leven

1De ontdekking.
Ik was altijd redelijk sportief actief en levenslustig en was graag een hardloper. Dat ik nu het wandelen heb ontdekt en dat ik daar veel plezier aan beleef samen met mijn wandelmaatje doet niets af aan het onrecht in het letselschaderecht. Vanaf 2014 ontdekte ik dat ik tijdens looptrainingen vrijwel geen lucht meer had en mijn conditie achteruit ging. Niet veel aan de hand dacht ik ik wordt ouder ben op leeftijd was tegen de 65 en een teruglopende conditie en lucht zal daar wel mee te maken hebben. Dacht ik. Ik hoefde in het verleden nooit naar een huisarts en schonk dus verder geen aandacht aan wat luchttekort. Gewoon wat meer trainen. Maar na 2015 kreeg ik andere klachten wat spierpijn in mijn schouders, nek, benen. Ik kon daarmee naar de fysiotherapeut zeiden mijn nu voormalige huisartsen. Echter fysiotherapie hielp niet en de stijfheid werd erger en erger. Ook ademtekort bij hardlopen wat inmiddels werd aangepast naar wandelen voor zover dat ook nog ging. De huisartsen stuurden mij naar her en der, naar de cardioloog maar die kon niets vinden, de functie van het hart was prima.

Is Een ander leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een ander leven