Een helpende hand

'De koningin van de horror in de suburbs.' – The Times

Wat er allemaal niet gebeurt achter een keurige voordeur...

Dit is een verhaal over meedogenloze hebzucht, uit­buiting en verstikkende terreur. Josh en Maisie Evans leiden een schijnbaar onopvallend leven. Wanneer tante Flo, die al jaren bij hen woont, over­lijdt en hun haar landgoed nalaat, gaan ze op vakantie naar Italië om de zeelucht op te snuiven en de warmte van de zon in hun bot­ten te laten trekken. Daar ontmoeten ze Mrs Fingal, een rijke we­duwe, die samenwoont met haar volwassen nicht Lena, en het is duidelijk dat geen van beiden gelukkig is met de situatie. Dus als Josh en Maisie een band met haar krijgen door ijsjes en dagelijkse wandelingen, is het logisch dat ze regelen dat ze bij hen intrekt als ze weer thuis zijn. Dat is voor iedereen de beste oplossing.

Een helpende hand is een ijzingwekkende thriller, voor de lezers van Roald Dahl, Shirley Jackson en Ruth Rendell.

‘Celia Dales boeken zijn slim, subtiel – en angstaanjagend. Ik kan niemand bedenken van wie ik spannende verhalen meer waardeer.’ – Ruth Rendell

Is Een helpende hand het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een helpende hand