Een hond heb je niet voor even, wél voor het leven

Dit boek is een ware handleiding voor iedereen die wil nagaan of een hond wel degelijk in zijn leven past. Het bevat een aantal richtlijnen qua voeding en psychologisch inzicht die altijd nuttig kunnen zijn voor iedere hondenliefhebber.
De bedoeling van dit werk is vooral om te voorkomen dat honden nodeloos in een dierenasiel terechtkomen omdat bepaalde baasjes vooraf niet goed hebben nagedacht.
Het is een dunne uitgave die gemakkelijk te lezen is en overal kan worden meegenomen.
Wil je diepgaandere informatie, dan raad ik je aan om bij een dierenarts langs te gaan.

Is Een hond heb je niet voor even, wél voor het leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een hond heb je niet voor even, wél voor het leven