Een hoofd vol spoken

Een hoofd vol spoken is een griezelig horrorverhaal van Paul Tremblay, een van de favoriete schrijvers van Stephen King en winnaar van de Bram Stoker Award voor Superior Fiction in 2018. Het leven van de Barretts wordt verscheurd als de veertienjarige Marjorie acuut schizofreen wordt. Tot wanhoop van haar ouders kunnen de doktoren Marjories afdaling in waanzin niet stoppen. Terwijl hun stabiele thuissituatie verandert in een huis van gruwelen, wenden ze zich met tegenzin tot een plaatselijke katholieke priester, en voor ze het weten zijn ze de sterren van The Possession, een populaire reality-tv-show. Vijftien jaar later wordt Marjories jongere zus Merry geïnterviewd. Terwijl zij vertelt over de angstaanjagende gebeurtenissen die plaatsvonden toen ze nog maar acht jaar oud was, komen lang begraven geheimen weer boven en ontspint zich een verhaal vol psychologische horror. ‘Paul Tremblay scared the living hell out of me, and I'm pretty hard to scare.’ Stephen King

Recensies (3)

Meer recensies

Is Een hoofd vol spoken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een hoofd vol spoken